Rebecka

Hej hej!
Nu ska ni få höra lite om en av de "nyaste" US medlemmarna.
Jag heter Rebecka Sundh, och är född -98 (Altså 14 i år). Jag har bara suttit i US i någon månad eller så?
Men jag är desto mer aktiv i klubben. Jag är stallvärdinna på fredagar, hjälper till på ridlekis och diverse andra roliga aktiviteter. Jag har varit skötare på Bulycke i ca...4 år eller så vid det här laget. Fram tills bara några veckor sedan, så skötte jag vår ridskole ponny Felix, men slutade sedan pga att jag börjat växa ur honom.
Just nu sköter jag en av våra stora hästar, ett sto vid namn Malva.
Nu i våras tävlade jag även i Bulyckes ponny-dressyr lag i Bohuscuppen med ridskole ponnyn Timon.
Jag rider även min medryttarhäst leja ca 2 gånger i veckan. Jag har ridit i totalt ca 8-9 år. Och rider just nu i en III på fredagar.
Jag brukar finnas i stallet på Tisdagar och fredagar, men ni ser mig säkert lite när som helst. Har ni några frågor är det bara att säga till! :)
/Rebecka



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?

Tack för ditt besök! Välkommen tillbaka till Bulyckes US-blogg.