Presentation Annelie

Hej hopp i lingonskogen!
 

Jag heter Annelie Larsson och sitter som ordförande i Us-styrelsen.

 

Gick på Real-gymnasiet, naturbruksprogrammet med inriktining hästhållning och är diplomerad hästskötare. Idag jobbar jag som hästskötare på polisrytteriet samt som stallvärdinna/helgjobbare på Bulycke RF. Jag satt med i Us-styrelsen under många år (då som knatteansvarig) men tog en paus och är sedan våren 2012 tillbaks i styrelsen.

 

Har ridit på Bulycke sedan jag var 8 år och rider just nu lektion på måndagar i UG-gruppen. Förutom att jag rider på lektionshästarna, rider jag Loorenzo som står uppstallad i Bulyckes privatstall. Loorenzo är en privathäst som tävlat t.o.m 1,30m i hoppningen med hans ägare.

 

Jag rider mest dressyr, då det är dressyr jag är mest intresserad av. Detta året tävlar jag BohusCupen i dressyr på hästarna Carany TH och Loorenzo. Min favorithäst av lektionshästarna är Willemijn Lady H "Lady" som jag deltog på i dressyrlaget förra året, det är även Lady som jag är Bulycke Mästare på 2012 och 2013.

 

 

 

 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?

Tack för ditt besök! Välkommen tillbaka till Bulyckes US-blogg.